woensdag 16 maart 2011

Lopend vuurtje

Uit Zweden werd ik erop geattendeerd dat ik eens even uit het raam moest kijken...een van de buurhuizen werd ontruimd en er was een wietkwekerij in aangetroffen.
Het ging als een lopen vuurtje in mijn dorpje en dankzij Facebook en Twitter was ik geheel updated!
Het gaf me een tevreden gevoel dat ik maar weer eens gelijk had gehad! Toen bij mijn buurvrouw keer op keer op onverklaarbare wijze de stoppen en de aardlekschakelaar doorsloegen en meestal ook nog als iedereen al lekker op één oor lag, had ik al zo vaak gezegd: er zit vast in de buurt een wietkwekerij! Zal wel in het huis zijn waar Lidy gewoond heeft, daar is het niet pluis.
Het is dus nu opgeruimd.
Ik heb er geen plaatje van gemaakt, maar juist vandaag werd ik verrast met mooie foto's van Radio Okapi van een actie tegen drugs die met veel tamtam en onder het oog van de media werd gehouden in Kinshasa.
Ook zeer de moeite waard!
http://radiookapi.net/actualite/2011/03/15/kinshasa-3-000-kg-de-drogue-incineres/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten